La nevoie, Samsung poate să-ți intre pe telefon de la distanță
În încercarea de a vă face viața mai ușoară, atunci când întâmpinați probleme cu telefonul, Samsung a creat o aplicație prin care puteți primi asistență de la distanță direct pe telefon.
De-a lungul anilor, este foarte probabil să fi auzit vreodată de Team Viewer sau Microsoft Remote Desktop, niște utilitare menite să permită unui prieten sau unui reprezentant clienți să vă asiste în remedierea unei probleme, indiferent dacă era vorba de un program pe care nu-l puteați instala sau un driver nefuncțional. Până la această oră, conceptul nu a existat pe smartphone-uri, dar Samsung se pare că la introdus, cel puțin în privința celor mai scumpe telefoane din portofoliul companiei.
În speranța că tatăl vostru nu vă va mai suna când nu se descurcă cu telefonul, prin intermediul unei aplicații intitulate Samsung+, prezentă pe fiecare Galaxy S7 și Galaxy S7 Edge, oricine poate apela la asistență din partea unui oficial Samsung. Aplicația în sine, nu este neapărat nouă, prin intermediul unui update însă, aceasta câștigă o nouă funcție intitulată Assist. În momentul în care apelați la ea, un reprezentant al sud coreenilor poate prelua complet controlul telefonului.
Singurul lucru pe care trebuie să-l faceți voi este să intrați în aplicația Samsung+, să apăsați pe Assist și să alegeți cum vreți să contactați serviciul clienți, telefonic sau prin video chat. Opțional, dacă nu se rezolvă problema pe care o aveți prin dialog, persoana de la capătul firului vă poate ajuta practic, intrând în meniu, ajustând parametrii sau rulând diverse aplicații. Ca fapt divers, până să apelați un reprezentant Samsung, în aceeași aplicație există un set stufos de sfaturi și sugestii pe care le putei folosi ca să nu mai căutați pe internet atunci când nu găsiți un meniu sau ceva nu merge cum ar trebuie. În cazul în care se întâmplă să nu aveți aplicația Samsung+, aceasta este disponibil gratuit în Google Play.